Przeskocz do treści

wracam

wracam do żywych powoli...heh.. już mnie tak nie boli i zaczyna mi wracać logiczne myślenie:-D.. wczoraj nawet czytanie zbytnio mi nie szło, ale za to posprzątałam, a sprzątanie na mnie dziala oczyszczająco....  jak posprzątam to mam wrażenie jakbym i część siebie uporządkowała:-D...  dzis mam podpisanie umowy kredytowej,  wreszcie!! nie wiem czy to tak zawsze długo trwa, ale chyba mailam w tym pecha i sporo niepotrzebnych nerwów..niby wszytsko ok, a jakoś Pani Inspektor nie potrafiła dotrzeć na moje nowe lokum... jakbym ja tak rozpatrywała wnioski w pracy to by chyba wyrzucili z pracy... na mój gust to bardzo nieprofesjonalne podejście banku do klienta:-/.... a ja bardzo nie lubię jak ktoś nie robi tego co do niego należy!... ale przeżyłam... jestem szczęśliwa, że finał blisko:-D:-]
... a poza tym znów dziś widzę się z Onym0:-)... już nie mogę się doczekać:-D.... mam po prostu takie zwykłe - niezwykłe pragnienie przytulenia się:-].. ehh..

pozdrowionka dla wszytskich

1 thought on “wracam

  1. basja

    * dodano: 24 września 2006 0:24

    Haha przytulanie to najlepsza rzecz pod słońcem, dosłownie na wszystko nawet na katar

    Twórca... (Login WP): galex6
    * dodano: 23 września 2006 13:03

    hej 🙂 tez lubię sprzątac,układac i takie tam 🙂 ale nie ma to jak przytulanie! 😀 pozdrawiam słonecznie!

    Twórca... (Login WP): niebiesciak

    Miejsce w sieci...: bleu.bloog.pl
    * dodano: 22 września 2006 22:25

    Ja chyba jeszcze bardziej nie lubie jak ktos nie robi tego,co do niego nalezy...A jak juz robia to najczesciej nie tak jak nalezy.Tez niedawno podpisywalem umowe kredytowa.Wiem jak jest:).
    Milego przytulania:)

    Twórca... (Login WP): marian.j

    Miejsce w sieci...: marinoblue.bloog.pl
    * dodano: 22 września 2006 9:57

    zapraszam na mojego blooga:)pozdrawiam nawet nawet ten bloog...podoba mi sie:)buziaczki:)

    Twórca... (Login WP): mila113

    Miejsce w sieci...: mila113.bloog.pl

    Odpowiedz

Dodaj komentarz