Przeskocz do treści

połikendowo…

spokojnie, spokojnie  karteczki jeszcze mnie nie zawaliły 🙂 ... na razie do czerwca mam "przeniesione" do Worda i wydrukowane... naprawde świetnie sie to czyta,  komentarze tez sobie drukuję, ale nie w stylu "super blog, wpadnij do mnie":-D
dziś juz sobie zrobiłam listę spraw do ząłatwienia w tym tygodniu, bo cały czas odkładam, przekładam, a jak spisałam to się nie wywinę;-) byłam teraz na zajęciach i chyba starość mnie ogarnia, bo męczą mnie takie długie jazdy pociągiem... hehe .. ale nie narzekam, bo zajęcia są warte tego trudu:-] marze dziś tylko by jak najszybciej umknąć z pracy, zjeśc obiadek i odespać co nieco.. plan dobry tylko ciekawe co z niego wyjdzie0:-) 
może wieczorem uda mi się napisać notkę, a w zasadzie przepisać myśli spisane w pociągu...
 słonecznego i radosnego przedwiosennego popołudnia

1 myśl na “połikendowo…

  1. basja

    Komentarze do wpisu
    Skocz do komentarzy

    * dodano: 15 marca 2007 23:02

    Ślicznie aż miło popatrzeć cieplej się robi na sercu jak się takie zdjęcie widzi. Fajnie że już mamy wiosne. Pozdrawiam

    Twórca... (Login WP): majkazagorna23

    Miejsce w sieci...: majka23.bloog.pl
    * dodano: 15 marca 2007 22:14

    Oj Basieńko aż wstyd się przyznać jak dawno do Ciebie nie zaglądałam. Postaram się poprawić 🙂
    Tak tu teraz u Ciebie wiosennie, super!
    Pozdrawiam cieplutko i równie wiosennie 🙂

    Twórca...: deni58

    Miejsce w sieci...: grafdan.w.interia.pl/
    * dodano: 14 marca 2007 21:17

    Ależ u Ciebie wiosennie, Basiu 🙂 A ja z niepokojem zajrzałam do swojego bloga... No wiesz - nie lubię pająków, pajęczyn, a na roztocza kurzu mam okropne uczulenie... Muszę tam posprzątać (nie byłam tam... PÓŁ ROKU!!!) A może - zamiast remontować stary - stworzę nowy blog...? Muszę o tym pomyśleć 🙂

    Twórca...: Antoya

    Miejsce w sieci...: http://www.salonikzpoezja.blox.pl
    * dodano: 13 marca 2007 17:25

    no no a już sie martwilam 😀
    pozdrawiam 😀

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 13 marca 2007 15:37

    To chyba już cała książka wyszła? 🙂 Mam nowe fotki Amleki na blogu 😉

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: http://www.mamusia-muminka.blog.onet.pl
    * dodano: 12 marca 2007 20:45

    Ano pogoda dziś piękna... Przedwiośnie? Niech bedzie 🙂 Ten czas tak leci ze zapomniałam ze to juz po zimie 🙂
    Ściskam przedwiosennie 😀

    Twórca...: Biedronka Pstra!

    Nick:

    Odpowiedz

Dodaj komentarz